Huh, en oo jaksanut/ehtinyt/viitsinyt hetkeen päivittää kutomistilannettani. No, sain pari viikkoa sitten ranteenlämmittimet valmiiksi. Multa loppu aikanaan lanka kesken ja jäin sitä sitten pohtimaan että miten tästä eteenpäin. En sit kuitenkaan lähtenyt ostamaan lisää kyseistä lankaa koska tajusin ettei se osa siitä edes näy hihan alta, joten on kai ihan yhdentekevää mistä langasta mä loput kudon. Joten tattadadaa, tässä ne ovat:

 

Tositoimissa en oo vielä tosin päässyt ranteenlämmittimiä testaamaan kun oon nyt kovilla pakkasilla ratsastanut mun tosi pitkähihaisessa villapaidassa, joka ihan itessään lämmittää ranteita sen verran hyvin ettei noita tartte, mutta kun taas pakkaset lauhtuu ja siirryn takaisin mun liian lyhythihaiseen fleeceeni niin pääsen kokemaan toimiiko tää mun ideani todellisuudessa.

Eilen vänkäsin illalla myös ekat lapaseni valmiiksi: 

Kuvassa värit ei ny pääse lainkaan kyllä oikein esiin kun oli sitten ihan pakko pilkkopimeässä niitä kuvia räpsiä :D Enivei, vähän hassun näköset niistäkin tuli, mutta ihan kivat kuitenkin. Oon mä tosi tyytyväinen :)

Seuraavana on tekeillä keltaset lapaset joihin tulee vähän erilaisempaa kuviota ja yks nappisysteemi, mutta niistä lisää myöhemmin ;) Aloin jo eilen niitä tehdä, mut pelkään että niistä tulee liian isot, kun nää lapaset tein 40 silmukalla ja semipaksulla langalla (suosittelivat 4,5 puikkoja mut ku en omistanu ku 3,5 puikot ni tein niillä) ja lopputulos on snadisti tiukat, ja nää uudet keltaset teen ohkasemmalla langalla 48 silmukalla. Vaikuttivat aika väljiltä mut kahtoo ny.